+994 12 497 01 33
AZ1014, Bakı şəhəri, Səməd Vurğun küçəsi 43, World Business Center.
Elektron müraciət

Daxil etdiyiniz məlumatların məxfiliyi tam təmin olunur. Məlumatlarla yalnız Bank Ombudsmanın əməkdaşları tanış olacaq.

* - işarəsi olan xanalar mütləq doldurulmalıdır. Doldurulmadığı təqdirdə Elektron müraciətin göndərilməsi mümkün olmayacaq.

 

reqlamentin 4.1-ci maddəsinə əsasən, ərizə verməkdən əvvəl bankın müştərisi öz iddialarının (tələblərinin) mahiyyəti göstərilməklə əlaqədar banka şikayət (ərizə) ilə müraciət etməyibsə, Bank Ombudsmanına müraciət edilə bilməz.

reqlamentin 12.1-ci maddəsinə əsasən, ərizədə qaldırılan məsələnin baş verməsindən və iddia olunan hüquq pozuntusundan sonra 2 (iki) il müddət keçibsə, Bank Ombudsmanına müraciət edilə bilməz

reqlamentin 12.1-ci maddəsinə əsasən, mübahisə üzrə məhkəməyə müraciət olunubsa və ya mübahisəni mahiyyəti üzrə həll edən qüvvəyə minmiş məhkəmə aktı mövcud olduqda, Bank Ombudsmanına müraciət edilə bilməz.

reqlamentin 12.1-ci maddəsinə əsasən, barəsində ərizə verilən bankın lisenziyası geri çağırılıbsa və ya bu bank ləğv olunubsa, Bank Ombudsmanına müraciət edilə bilməz.

reqlamentin 12.1-ci maddəsinə əsasən, mübahisəyə Bank Ombudsmanı tərəfindən artıq baxıldıqda, ona dair barışıq sazişi təsdiq edildikdə və ya mübahisəni mahiyyəti üzrə həll edən qərar varsa, Bank Ombudsmanına müraciət edilə bilməz.

reqlamentin 12.1-ci maddəsinə əsasən, ərizədə qaldırılan məsələ ümumi bank işinə, bankların xidmət çeşidinə və qiymət siyasətinə aiddirsə, Bank Ombudsmanına müraciət edilə bilməz.

Bu müraciəti göndərməklə, şərtlərlə razılaşıram.
BİZİMLƏ ƏLAQƏ
AZ1014, Bakı şəhəri, Səməd Vurğun küçəsi 43, World Business Center.
+994 12 497 01 33 
 
XƏRİTƏDƏ GÖSTƏR
2018 © Bank Ombudsmanı | Bütün hüquqlar qorunur! | Apamark